فروشندگان معمولا به طور معمول مشتریان خود را با چهار عامل مهم، سود، پایداری، آسیب‌پذیری و پتانسیل افزایش می‌دهند. بیایید با دقت بیشتری به نحوه میزان جذب مشتری در هر یک از این عوامل نگاهی بیندازیم:

سود دهی این مهم‌ترین عامل است زیرا در نهایت میزان موفقیت کسب‌وکار شما را تعیین می‌کند. برای اینکه واقعا مفید باشد، این معیار باید مشخص باشد که دقیقا چقدر یک مشتری خاص به صورت ماهانه، هفتگی یا حتی روزانه سود آوری دارد. شما باید بتوانید مشخص کنید که آیا همه پروژهایی که برای مشتریان تان انجام میدهید سودآور است یا خیر. به همین دلیل.(بقیه در ادامه مطلب)


دکتر سیکپ یک ,مشتری ,سود ,موفقیت ,مشخص ,میزان ,موفقیت کسب‌وکار ,حتی روزانه ,یا حتی ,هفتگی یا ,صورت ماهانه،منبع

پول درآوردن آنقدر ها هم سخت نیست!

راهنمای افزایش رنک الکسا(بخش اول)

چهار کلید برای موفقیت کسب‌وکار

تنها پل حقیقت است

راهنمای نهایی توسعه شخصی

اهمیت هوش هیجانی در رهبری

انتخاب نام مناسب برای کسب و کار

مشخصات

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی تفریحات سالم یزد دانلود هر چیزی که باید از بیمه بدونی رو اینجا بخون محصولات سلولزی کامران تک فروشگاه تخصصی محصولات مراقبت از خودرو خدایا به امید خودت خرید اینترنتی تفریحات سالم